måndag 6 december 2010

500 inlägg...

Antar att det borde firas på något sätt men jag kör ju inte hela den här tävlingsgrejen så det får väl vara... Jag började blogga när Alice var 3 månader HÄR Det känns som det var länge sedan och det är väldigt roligt att gå tillbaka och titta vad jag tänkte och gjorde när hon var lika gammal som Isac är nu. Jag har sparat allt på datorn och någon gång när jag har riktigt mycket tid över (har man någonsin det...?) så ska jag skriva ut det och göra iordning med foton så att det blir som en bok. Kanske något som A vill läsa när hon själv får barn...? Idag har vi en innedag.. Febern var nere på 39,2 och eftersom hon är ganska tålig så märks det knappt på henne att hon är sjuk nu fast vi håller oss lite lugna med film och pyssel. Isac är som vanligt världens gladaste och skrattar och dreglar mest hela tiden. Han börjar kunna sitta upp hjälpligt nu med stöd av ammningskudden (det enda den har varit bra att ha till). Nu sover han middag i sin säng. Lite irriterad var han i morse för gröten var slut men det gick bra med en extra flaska också... Potatismos och andra grönsaker ratar han ännu. Han tycker det är så äckligt så han klöks och får tårar i ögonen och nästan blir ledsen så vi har tagit en liten paus med det. Det ska ju vara lustfyllt att äta..
Barnen är förresten ruskigt syskonlika... Kan ni se vem som är vem???.
D har lovat att komma hem lite tidigare idag för jag ska iväg på me&i-träff. Det har ju blivit väldigt få av de på sista tiden tyvärr eftersom han har varit borta så mycket. Nu åker han till Tallin imorgon igen och i nästa vecka blir det också en sväng... Men i januari när vårkollektionen släpps hoppas jag på en nystart...

5 kommentarer:

LindaGladh sa...

Fin bloggen var =)

Jag gissar att det är Isac överst, men det är mer kläd-relaterat. De är sjukt lika!!!

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du inte tog illa upp av mms om att "julstäda och damma av staken" ?? När kommer mannen hem från Tallin igen? Nej. jag är nästan 100% säker på att Isac är underst! Han har högre panna :)
Kram Maria

Ida Fridalius sa...

Jag tror att det är Alice överst.

Anonym sa...

Jagf gillar denna limegröna och svarta lay out med prickar Kram!

Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

Emma sa...

easy peasy pankake!!
Alice är överst!! ingen tvekan om den saken!!!

ses nästa vecka!?!? kram