söndag 26 september 2010

Bio!

Efter en välbehövlig sovmorgon för hela familjen till 8:30 gick förmiddagen ruskigt snabbt med lite tvätt att ta reda på och annat ospännande... Min snälla väninna Maria hade biobiljetter över till en förhandsvisning av filmen Dumma mig (på engelska Despicable me) Det var faktiskt Alice första biobesök och jag tror hon var nöjd. Hon sa efteråt att det var den coolaste film hon hade sett...Filmen var med 3D effekter och både jag och Alice hade lite svårt att komma överens med 3D-glasögonen till att börja med men efter ett tag glömde man att man hade de på och det var riktigt häftigt! Tack snälla Maria för biljetter och trevligt sällskap. När vi kom hem höststädade Alice och D lite i trädgården medans jag gjorde en sockerkaka och sen potatis och purjolökssoppa till middag.

Inga kommentarer: