fredag 9 juli 2010

Värmen fortsätter...

Tyvärr känner jag att vi för tillfället inte gör det mesta av den utan jag och I håller oss mest inomhus och eftersom D har varit och jobbat några dagar så har även Alice blivit drabbad av detta. Eller BESTRAFFAD för att hon har fått småsyskon om man väljar att citera Mona Sahlin... Läs mer HÄR Det är verkligen sant när de säger att hon är Alliansens största tillgång... Visserligen så kan jag också tycka lite synd om A men det rör sig om några veckor bara och jag tror verkligen inte att hon hade vilja vara på förskolan istället även om vi har världens bästa förskola och hon älskar den. Jag är övertygad om att det kommer flera fina somrar i hennes liv... Isac växer och mår bra. Han sover väldigt gott om nätterna och det är ju väldigt skönt. I natt sov han mellan 00:00 och 4:30, ammade och somnade om till 8:30. Jag gick upp och ammade och duschade och sedan vaknade Alice... Väldigt lyxig sovmorgon med andra ord... I går åt han nästan oavbrutet hela dagen kändes det som så han hade väl en del att sova igen. Ett besök på BVC hann vi med också och han vägde då 4160 g.
Nu ska jag se om jag kan samla familjen för att åka till ICA innan vi får besök ikväll. Undrar vad som ska på grillen ikväll...? Vad är ert bästa grilltips???

Inga kommentarer: