torsdag 22 april 2010

Besviken...

...kan man ju säga att man milt sagt är efter gårdagens hockeymatch... Jag hade grymt svårt att hålla mig vaken fast det var så spännande... Får skylla på förkylningen... Hoppas på bättring både resultatmässigt och att jag orkar titta ikväll...
Jag hämtade Alice på dagis och hon somnade ju naturligtvis på vägen hem eftersom de hade utflykt igår... Det var kallt, kallt och ruggigt och när jag precis kommit hem började det snöa stora vita julesnöflingor så att marken blev helt vit... Det försvann visserligen snabbt men man blir ju lite orolig... det är ju tänkt att vi ska sätta upp partytält på altanen och duka upp ute för 40-50 personer på lördag och man vill ju gärna ha lite vårväder...
Känner mig knappast bättre idag men jag har ingen feber i alla fall så det kanske inte blir värre nu om jag har tur... Solen skiner och jag tänkte försöka gå ett långsamt varv runt kvarteret med den lilla prickiga...

Inga kommentarer: