torsdag 11 februari 2010

Hemmadag...

I morse hade den lilla kråkan lite feber... Egentligen var det pyttelite men jag ville inte ta någon risk att det var något "på gång" så vi bestämde oss för att vara hemma... Jag vet inte om det var fel på termometern men det är i alla fall inget fel på Alice... Hon var kanske lite gnälligare än vanligt på fm men på em var hos sig själv. Vi gick till och med en liten promenad i vår skogsbacke och solen lyste riktigt varmt...
Det var länge sedan A var med på bild men nu lyckades jag i alla fall få med henne, solen lyser och hon är glad. Nya fina overallen från me&i och mössan som det bråkades om häromdagen har hon på sig ...em var vi på Ica och handlade lite allt möjligt gott. Alice föreslog att vi skulle ha torsdagsmys men jag lyckades övertyga henne om att det räcker gott och väl med fredagsmys...
Jag har haft en me&i-visning ikväll också. Det blev lite FÖR bra med 3 kvällar i rad. Träffen var trevlig men jag kände mig lite ofokuserad. Har ett par sådana veckor till men då hoppas jag att jag har fått igång autopiloten lite bättre... Nu är kollektionen fortfarande relativt ny och det är svårt att minnas alla cm som skiljer mellan de olika storklekarna och modellerna... Väntar otåligt på mitt eget paket nu....

Inga kommentarer: