tisdag 6 oktober 2009

Det blev inget av...

det lilla roliga som jag hade planerat in som var att vi skulle börja kvistlacka i vår gillestuga/bastu så att vi kan få hit målaren för att spraya ALLT vitt. "Oturligt" nog så kom Alice kusin A och T förbi och vi blev sittande... Vääldigt tråkigt måste jag säga för jag ser ju verkligen fram emot detta inspirerande arbete... Nu har jag i alla fall handlat veckohandling på ICA med hemkörning så det har blivit något vettigt gjort... tror jag ska gå och lägga mig och läsa lite i Jag är färdig med Läckbergs sista nu och jag hoppas verkligen att det var hennes sista för jag har inte lust att "plåga mig" igenom ytterligare en... Den får minusbetyg om det går att utdela... Vem som helt fattade ju direkt att ungen hon släpade runt med på ön var död... suck!

Inga kommentarer: