tisdag 22 september 2009

Inga nyheter är goda nyheter...

...så är det man brukar säga va? I helgen så slet vi med trädgården så mycket att jag inte ens orkade gå ner för trappen och sätta på datorn... Fattar ni vad trött jag var... Har fortfarande träningsvärk efter att ha grävt upp en enorm mängd rötter, planterat över 200 lökar och sått gräs... Hoppas på att det växer nu, annars... Alice var en pärla och lekte en massa på egen hand i trädgården med sin fina båt. Tack till bästa grannen som barnvaktade både henne och hund när de hade tråkigt... Min co-worker är på semester denna vecka... Skönt för henne! Undrar om jag skulle gilla att åka iväg på en solsemester...? Jag är tveksam men är helt klart beredd att pröva... Vi får väl se... Igår hade vi styrelsemöte på förskolan. Det är alltid trevligt men det känns lite sådär att smyga iväg hemifrån. Hon blir inte alltid så glad när jag säger att jag ska på möte så det är bättre att bara smita... Taskigt va? Idag var det riktigt höstväder när vi kom hem så vi hoppade över Elliots promenad och gjorde en fin höstavla och lite scrapp istället...
Plockade löv innan vi åkte hem
Liten miniscrapp gjord av Alice med henne och vänninnorna W och F
Hon visste till och med vad W´s bokstav hette. Dubbel ve... :-)

Inga kommentarer: