fredag 28 augusti 2009

Fredagkväll igen...

Sitter här vid dator igen... Enda skillnaden från förra veckan är att jag 20:10 har en snarkande man på soffan... Fast jag förstår honom... Jag är lika trött jag! Somande en stund när jag skulle läsa för Alice vid 19:15... Då är det illa... Inte som förr då man kunde vara ute både två och tre kvällar i veckan. Fast ärligt talat så föredrar jag att ha det som jag har det nu... Men jag tror att jag ska väcka mannen så vi kan mysa lite i soffan framför TV:n...
Imorgon ska D åka till Göteborg för att titta på Finnkampen. Alice och jag ska till butiken Hildas Rum i Huskvarna som fyller 1 år och har ordnat lite trevliga aktiviteter som att man kan fotografera sig eller sitt barn i butiken och har dessutom kanonpriser på scrappbookingprylar...
Vi ska även vara hundvakt åt några goda vänners lilla hund. Hoppas att han och Elliot kommer bra överens när jag är borta en liten stund. Sedan blir det 50 års fest... Bäst jag går och lägger mig... Zzzz...

Inga kommentarer: