tisdag 16 juni 2009

En dag fylld med...

...lite allt möjligt faktiskt!!! Började med att åka till jobbet för att skriva ut rapporten eftersom jag skulle presentera den på Futurum och jag upptäckte igår kväll att den måste ha packats ner någonstans i någon låda och skrivaren hemma strejkade... Efter en lyckad förmiddag låg rapporten publicerad på Landstingets webbplats HÄR. Tyvärr lyckades jag slarva bort mitt namn när jag gjorde om den till en pdf-fil... Ingen vidare administratör jag är... Får se om vi kan fixa till det... Dagens uppgift på jobbet var att köpa ytterligare ett arkivskåp och montera ihop detta... Tyvärr kom vi aldrig så långt som till monteringen så jag får lov att jobba lite imorgon också...
På eftermiddagen kom M & J och Alice och jag barnvaktade J lite eftersom M hade lite mer jobb att ta itu med. Barnen hade väldigt roligt eftersom det var ett tag sedan de träffades nu... Det var trevligt att se er kära vänner, nu dröjer det ju ett tag tills nästa gång men då får ni komma och hälsa på oss i vårt nya hus...
Tvättstuga och packning är vad vi har ägnat resten av kvällen åt och nu är det dags för sängen... Zzzzz...

Inga kommentarer: