söndag 17 maj 2009

Egna dagar...

Igår hade jag nästan en hel dag för bara mig... Jag var med några vänninor på Hildas Rum i Huskvarna och scrappade nästan hela dagen... Timmarna går vansinnigt fort när man sitter och pysslar och jag hann bara med att göra en dubbel layout(antar att jag pratar för mycket...) Nu när jag har fått lite inspiration så vill jag bara scarppa mer... JAg ser SÅ fram emot det nya huset. Kommer att få gott om plats så att jag kan ha en min egna lilla scrapphörna som inte behövger plockas undan så fort man ska göra något annat... Antar att det kommer blir lite svårt att hinnan med att scrappa till en början men till hösten räknar jag med att ha både ordning i huset och hörnan så att jag kan sitta ner i lugn och ro i höstmörkret... Ser verkligen fram emot detta!!! Igår kväll så tittade vi på ESC såklart... Hade som vanligt väldiga problem att hålla mig vaken i soffan eftersom D snarkade redan efter bidrag nr 4... Hade väl egentligen ingen favorit utom att jag tyckte väldigt mycket om Marlena och hade hoppats att det skulle gå mycket böttre för henne än vad det gjorde... Norges låt var en värdig vinnare helt klart... Väldigt roligt!!! Idag firar ju dessutom Norge nationaldag... Oj vilken fest... Grattis Norge!!!Idag har jag varit med M på gudstjänst på J´s förskola. Det var utomhus och väldigt trevligt. Det var dessutom dop och barngruppen från förskolan sjöng. Idag hade de förstärkning av Alice som kände sig manad när prästen kallade fram barnen för att sjunga. Min dotter trivs som sagt i rampljuset... Jag fick fotografera lite med M´s kamera eftersom hon fick gå fram med J som inte var lika sångsugen.. Hoppas att kunna visa några bilder här senare... D spelar golf i Omberg idag!Golf i Portugal 2005

Inga kommentarer: