tisdag 7 april 2009

Vad har hänt?

Ja vad är det som har hänt...? Jag har inte lyckats få till en uppdatering på en hel vecka... Jag måste säga att jag har börjat ett par gånger men har blivit avbruten och sedan...
Alice och jag började helgen med att shoppa lite vårutekläder till henne på fredagseftermiddagen. Det är nu äntligen slut på overalltiden för denna säsong.. (hoppas jag... jag dör om det kommer mer snö...) M & J mötte upp och vi handlade HV71-supporter mössor till småttingarna som tyvärr verkar ha varit otursmössor för än har de inte vunnit sen vi köpte dem...
Våren verkade iallafall ha kommit på allvar i lördags när vi var ute precis hela dagen. 7 timmar i sträck blev det... Först var vi i Stadsparken i några timmar, åkte vidare hem till goda vänner och satt ute i trädgården och grillade och när jag sedan kom hem hade Alice somnat i bilen och det var bara att gå upp och hämta Elliot och ta en långpromenad runt Elmiafältet. Jag ska försöka att uppdatera lite med bilder ikväll...
D kom äntligen hem i söndags efter 12 dagar i Kina och Indien. Vi fick som vanligt fina presenter i form av jackor och skor... D gillade inte Indien något vidare och var glad över att ha sluppit bli sjuk... Alice var i extas över att se pappa igen och för en gångs skull så var det pappa, pappa, pappa....!!! Det har varit vääldigt mammigt den senaste tiden så det var väldigt skönt...
I söndags kom också en väldigt efterlängtad liten person till världen. (Han är den som ska få alla Alices nappar...) Ett stort grattis till min vän !!! Du har varit tapper som få...
Igår kväll så var vi på Meandiparty hos M igen. Alltid fina kläder och lika trevligt... Tack så hemskt mycket. Sent blev det också så idag var jag extremt trött när telefonen ringde alarm... suck...
Nu har ni en snabbuppdatering av vad som har hänt (i alla fall helgen) Nu ska jag gå på föreläsning... !

Inga kommentarer: