fredag 24 april 2009

TGI Friday!!!

Inte för att jag har haft en särskilt hektisk jobbarvecka men ändå... tentan var faktiskt inte så svår som jag trodde... Var nästan lite besviken över att vi inte skulle räkna någonting... Ja ja... Nu är den utskriven och klar och ska bara lämnas av om ett par timmar när jag åker för att hämta Alice. Packat har jag också hunnit med så nu ska jag bara handla lite på ICA och annat och sen är vi klara för avfärd när M slutar vid 15:30. Det blir ju lite sent innan vi är framme så det är ju skönt att slippa handla mat det första man gör när man kommer fram...
Alice var svårväckt i morse men tack och lov har de börjat visa favoriten Fifi och blomsterfröna på Bolibompa på morgonen så det gick att locka upp henne ur sängen med det. Man blir ju lätt lite trött när man inte går och lägger sig fören vid 21:30. Problemet var egentligen att hon vägrade sova på förskolan och somnade istället i bilen på väg hem. Det var D som hämtade och i Saaben så sitter hon ju bak och då är det svårt att hålla henne vaken om hon är trött... Sov som en liten gris till 18:30 och gick helt enkelt inte att få liv i...
Vakna med Fifi!!!

Inga kommentarer: