onsdag 11 mars 2009

Glest...

...med uppdateringar har det varit nu på sistone... Beror delvis på att det har varit min tur att natta Alice väldigt många dagar i rad nu... Vi hade det så bra med varannandags systemet men nu har det tyvärr kollapsat... Men ikväll ÄR det D´s tur... I måndags hade vi en urtråkig föreläsning på förmiddagen och jag var tvungen att sitta och nypa mig för att hålla mig vaken och jag tror ändå att jag nickade till lite ibland... Struntade i eftermiddagen och gick till jobbet istället... Solen sken och det var vår i luften... Härligt!!!
Igår var det inte vår längre utan riktigt kallt och gråmulet men tack och lov inget av det snökaos som verkar ha drabbat andra delar av landet. Jag jobbade hela dagen och bara njöt av det...
Nu är jag tillbaka i skolan igen och föreläsningen är väl sådär... Lunchrast nu så jag passar på att sitta lite i en datasal och samtidigt skriva ut lite åhörarkopior som kan var bra att ha till de uppkommande tentorna... jag har sagt det förut och säger det igen... det är bara att hoppas på turen för den här gången är jag allt annat än väl förberedd...
Återkommer i kväll... Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: