lördag 14 februari 2009

Vilken trevlig helg...(hittils...)

Igår kväll så var vi 7 stycken tjejer som pysslade, och åt middag hemma hos M. SÅ trevligt att träffa er allihopa. Lite vin blev det också och seeent... trött var jag när Alice vaknade vid 7 i morse...
ALLA HJÄRTANS DAG!!!Hoppas att ni alla är lyckliga och pussar lite extra på någon ni tycker om idag!!! Jag ser ju heller att min kära tycker att jag är så speciell att han ger mig blommor på en dag som det inte är "bestämt" att man "måste" ge blommor på... (Ger honom alltså en chans att överraska mig...)
Nu har vi varit på Rosenlundsbadet och plaskat med M & J och Å & W. Barnen har ju helt klart roligare när man är fler så det var jättekul.
Ikväll blir det sushi och annat gott... och Melodifestivalen förstås...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

HEJ! Tack för trevligt sällskap igår och idag. Vilka håller ni på? Kram Maria