tisdag 17 februari 2009

Fina kläder!!!

Så kom då äntligen det efterlängtade pipet i mobilen och kläderna var på plats. Det som jag hade beställt visste jag ju så klart skulle vara jättefint men jag hade även beställt 4 st "hemliga plagg" till ett billigare pris och det kan ju bli lite vad som helst så det klart jag var nyfiken... Jag hade tur!!! Två fina tröjor, ett par leggings och en kjol som är jättefin men nog får vänta till nästa år... Alice blev eld och lågor och ville prova allt... tröja med godis och glass, klänning med prinsesstårtor, bakelser och jordgubbar, tröja med godisråttor... Mmmm... Man blir sugen!!!
Prinsesstårta...

1 kommentar:

malin sa...

Jag fick också sms att kläderna hade kommit men mannen hade bilen idag så vi har inte hämtat dem än. Tänkte på dig när jag fick sms:et.

Jag har inte sett kläderna live så jag hoppas att dottern blir glad. Hon ska få klänning och kjol på söndag så hon fyller 7.

Cityakuten är min absoluta favorit som nu är på slutet.

Kram Malin