måndag 23 februari 2009

1:a dagen på jobbet!!!

Idag började mitt nya jobb... Ja egentligen så öppnar ju inte mottagningen förens nästa vecka men det finns ju en del att göra med att ställa allt i ordning. Mina medarbetare har jobbat i flera veckor med att organisera och skaffa allt som behövs för att vi ska kunna köra igång... Det är fortfarande massor kvar och jag hoppas vi får allt iordning till Öppet Hus på fredag... Spännande men lite nervöst... Jag kommer ju inte att hinna jobba fullt ut nu i vår eftersom vi har en del kvar att göra i skolan men ska verkligen försöka hinna med så mycket som möjligt...
Åt sushilunch med M... Alltid lika gott och trevligt!!!
När vi var klara för dagen mötte jag upp Alice med mormor som hade gått en sväng upp på stan. Shopping i leksaksaffären och en fika innan vi åkte hemåt.
Nu har jag nyss kommit hem från förskolan och styrelsemöte... Imorgon måste jag ta ett krafttag med projektet som ska vara klart nästa vecka....

Inga kommentarer: