lördag 31 januari 2009

Trevlig kväll!

Efter avslutad shoppingrunda på stan... (Det var svårt att slita sig eftersom många affärer har halva reapriset nu...) med (alldeles för) många fina fynd så gick vi hem i kylan,. Alice som sovit hela tiden medans jag shoppade vaknade på hemvägen och undrade varför vi redan (!) skulle gå hem... Vi kom precis samtidigt som D svängde in på parkeringen. Vi gjorde oss iordning för kvällen men Alice ville tyvärr inte ha sin nya klänning från Noa Noa eftersom den sticktes...! (suck) det är första gången jag köper något åt henne där för hon har varit för liten tidigare. Bra reafynd gjorde jag... En klänning för 349 kr som nu kostade 125kr. Egentligen borde jag väl inte köpa något eftersom jag hittade en hel del fint i i den nya kollektionen från Meandi. Alice har redan tittat på bilder på datorn och bestämt vad hon vill ha... (kanske med lite "vägledning" från mig..)
Kalasklänning
Hos våra goda vänner M & G och deras son J blev vi bjudna på goda tacos och det var verkligen jättetrevligt. Tyvärr kände jag mig inte riktigt på topp med illamående och ont i magen... Måste ha fått i mig något konstigt i går förmiddag för nu är det bättre (som tur är)

Inga kommentarer: