tisdag 6 januari 2009

Sista dagen på ledigheten

Imorgon börjar det igen... Visserligen får jag vara hemma men jag måste verkligen sitta hela dagen med det som vi ska ha i tenta på torsdag... Det vore lögn om jag säger något annat än att jag har varit allt annat än flitig med detta under lovet...
Idag var det iallafall ledigt och vi försökte göra det mesta av det med en rejäl sovmorgon till kl 9. Eftersom både jag och D somnade i går kväll när vi läste för Alice så hade vi sovit i över 12 timmar(!) och var följaktligen ganska utvilade. Vi åkte allesammans ut till Gränna för att gå en promenad med vännerna E & F och grilla lite korv i skogen. det var hemskt kallt och blåste så det blev bara en kort promenad bakom huset (som i och för sig nästan ligger i skogen) och grillning strax utanför dörren fast vi åt iallafall ute och frös fingrarna av oss som man bör...

1 kommentar:

Emma sa...

www.mimasscrapbooking.se