fredag 19 december 2008

U T M A N A D
Har blivit utmanad av Maria Ska "avslöja" information :-)
Så, här kommer det.. (egentligen ska det vara 6 av alla kategorierna men jag har minskat ner det till 3... )

Mina 3 favoritprogram
Greys Anatomy
House
Private Practice

3 saker jag gjorde igår
Skrev en tenta
Shoppade scrapbookinggrejor
Bakade pepparkakor med dottern och vänner

3 saker jag ser fram emot
Att åka "hem" till Sala över julen
Mitt nya jobb som börjar i mars
Att hitta ett hus som vi vill bo i

3 favoritrestauranger
SOYA
Esters kök och bar
Hot Asia

3 saker på min önskelista
Tid att sitta och scrappa som jag just upptäckt är jättekul...
Motivation för att starta Beach 2009
Kitchen Aid

1 person som jag utmanar... (jag läser tyvärr inte så många andra bloggar...)
Emma

Inga kommentarer: