måndag 15 december 2008

Måndag igen...

...och bara en dryg vecka kvar till jul!!!
Idag hade vi en kort dag i skolan med en liten presentation på engelskalektionen. Trevligt! Det var första gången som vi faktiskt pratade engelska på hela kursen och också vår sista lektion så som ni förstår har kursen varit extremt givande... Nu återstår tentan (som är frivillig om man vill ha VG) på torsdag och sedan är det dags för jullov... Ska bli så skönt!!! Vi har en annan tenta 8 januari men det är inget som man måste läsa in direkt utan det ska nog gå bra ändå...
Passade på att shoppa lite julklappar till Alice på eftermiddagen innan jag hämtade henne... Har som tur är inte så många andra som jag ska köpa till så det ska nog hinnas med.
Alice och jag tog en tur till biblioteket när jag hade hämtat henne, alltid uppskattat...
Inte lika uppskattat var det när jag åkte iväg på styrelsemöte på förskolan efter att D hade kommit hem... Snyftandes med rödgråtna ögon -Mamma inte möte...!!

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Tack för sällskapet! Hittade 2 par bågar sen som är med hem. Behöver hjälp smakråd!

Fotograferande Maria sa...

Gå in på min blogg och hjälp mig!!