måndag 22 december 2008

Dan före dan före dan...

Färdigshoppad som jag är så visste jag knappt vad jag skulle hitta på idag... Ingen ide att julstäda vansinnigt mycket eftersom vi åker till Sala imorgon och när vi kommer hem på lördag så är det nästan bara för att vända igen... På måndag bär det av till Stockholm med en övernattning på hotell och besök på Skansen för mig och Alice och en dagstripp till Finland för D.
Vi tog en promenad ner på Vätterstranden. Hade nog gärna gått längre men "någon" hade åkt till jobbet med vagnen... Alice var nöjd med att kasta sten i vattnet och Elliot... ja han är ju alltid nöjd när man kastar en pinne lite hit och dit...
Gott om stenAlice och Elliot

Just nu har jag två små julänglar som sitter i soffan och tittar på Pippi Långstrump på TV. Alice kompis F är här en stund medan hennes mamma shoppar loss det sista... Alldeles tysta är de och har inte rört sig på en halvtimme nu.. måste vara rekord ;-)

Inga kommentarer: