torsdag 27 november 2008

Nästan som julafton...

Äntligen kom han... sent igår kväll förstås... Måste vara hemskt tråkigt att flyga så långt utan att ha någon med sig att prata med... Antar att min käre D har sovit en hel del på flyget dock... Både Aliceoch jag fick fina presenter!!! Alice fick underbara kinaklänningar som hon kommer att se ut som en liten sagoprinsessa i om vi bara kan övertala henne att prova dem. Hon fick ju en klänning i födelsedagspresent som är jättefin och GRÖN (favoritfärgen) som jag fortfarande inte har lyckats lura på henne... suck...
Jag fick bla en iPhone som jag har ägnat mesta delen av dagen att svära åt... Det är inget fel på den men jag har för klumpiga fingrar och trycker fel hela tiden...

Nu måste jag bara lära mig hur den fungerar... Jag är inte säker på att jag verkligen vill ha en sån här... Tycker ganska bra om min Nokia...

Inga kommentarer: