fredag 17 oktober 2008

TGI Friday

Oj vad trött jag har varit de senaste två kvällarna... Ska bli skönt med helg och lite ledigt. Jag träfar så mycket nya människor på praktiken varje dag att man är helt slut av att förklara vem men är och var man gör/har gjort och ställa intelligenta frågor. Idag var jag på sjukgymnastiken och hälsade på över 15 nya ansikten... Jättetrevlig allihopa och det är verkligen kul att få så mycket positiv respons från alla man träffar men idag var jag lite trött... Hade bestämt möte med utvecklingssamordnaren som skulle berätta om sitt arbete men jag glömde bort det...!! KATASTROF... Det är verkligen inte likt mig... SÅ pinsamt...
Idag fick vi äntligen tentaresultaten och det blev ett VG. Jag hade nog räknat med det och om jag inte hade fått det så hade jag blivit riktigt besviken på mig själv... Tror att det vore bättre att inte ha så höga krav på mig själv när det gäller studieresultaten men jag kan inte låta bli att gräma mig över de poäng som jag missade även om det inte går att få ett högre betyg... Dumt!
Nu är reklampausen slut i Idol så nu blir det TV:n
Alice och jag är själva i helgen... D och Elliot är i Lysekil och fixar med stugan... Tomt i sängen...

Inga kommentarer: