söndag 19 oktober 2008

Stressad Söndagkväll

Har jag berättat hur mycket jag avskyr USB-minnen? I torsdags satt jag och skrev en massa på min rapport om min praktikplats. Sparade det på USB-minnet (trodde jag) men nu ikväll när jag skulle skriva lite mer så kan jag inte hitta det... Får be en liten bön att det ligger kvar på datorn på min praktikplats. Jag blir så irriterad på mig själv... jag trodde verkligen att jag sparade det... Grrr...
Fick erbjudande om att vara med i Buzzadorkampanj för Glade One Touch luftfräschare. Det kan ju behövas... Det luktar ju inte hallonbåtar på toa när man har bytt blöja direkt!!!
När tvätten var färdig så tog vi en promenad. Passade på att gå runt Rocksjön eftersom att Elliot inte var med (han vill ju inte gå åt det håller eftersom han är lite rädd för tåget).
Solen sken och det var så fint höstväder.Alice somnade så klart i vagnen så när vi kom hem så fick hon stå en stund på balkongen igen innan det var dags att gå på födelsedagskalas. Jag fick väcka henne när vi kom fram så att hon kunde lämna över presenten till M som fyllde 2 år. Kalaset var jättetrevligt. Det märktes att barnen är vana att leka tillsammans på förskolan för det blev nästan inget bråk alls och ingen som blev ledsen.
När vi kom hem så var D hemma. Glad blev den lilla hönan över att se pappa igen...

Inga kommentarer: