måndag 27 oktober 2008

Måndag igen...

Helgerna går ju snabbt i vanliga fall och när man åker bort så bara swischar den ju förbi... Vi åkte till mormor i Sala i den nya fina bilen

Dassiga bilder från Saabs hemsida.... Vi får ta egna nån dag när solen skiner! Jag hade sån tur att D hade varit ute och tagit sig några glas för mycket kvällen innan och inte kunde köra bil så jag fick köra hela vägen. Det var verkligen jätteroligt. Nu vill jag köra lite själv också för man busar ju kanske inte så mycket med en illamående karl och en liten tjej i baksätet...

Sista veckan nu på praktiken... Ganska trist på ett sätt för jag trivs väldigt bra men samtidigt så är det skönt att slippa gå upp så tidigt varje morgon och vi har ju en del kvar att lära i skolan också...

Alice var gladare än gladast över att komma till dagis i morse. Hon berättade att hon både skulle baka och gå på utflykt. Jag vet iallafall att hon lekte tvättstuga för när jag hämtade hade hon en plastpåse med de kläder i som hon hade på sig till dagis och de var vääldigt blöta...

Inga kommentarer: