fredag 19 september 2008

Utflykt

I morse åkte jag och Alice som vanligt till förskolan. I ett obevakat ögonblick lyckades jag sedan smita in för att jobba lite med vår nya hemsida tillsammans med vår föreståndare Madde. Hemsidan kommer att bli jättefin! Vi får hjälp (proffsig) av ett förtag som heter Smelink.
När vi var färdiga och det var dags att åka hem hade några av de andra barnen gått på utflykt och tårarna trillade ner för kinderna på min lilla tjej för hon ville ju också gå... (hon var på utflykt igår men ändå...)
Med löften om fika i skogen och en utflykt med mamma och Elliot i stället så gick hon iallafall med på att sätta sig i bilen...
Det blev Rosenlundsbankarna som vanligt med strålande sol och nästan vårkänsla i luften...?
Hittade nyutslagna maskrosor
Tittar om det finns gula löv på träden
Fika med VÄÄLDIGT fin utsikt
På hemvägen somnade hon i vagnen men det tog ett tag eftersom jag varit så dum att jag glömt NAPPEN hemma...
Nu sover hon nerbäddad i vagnen på balkongen som en liten bebis...

Inga kommentarer: