söndag 28 september 2008

Hemma igen...

Åhh... Vilken skön och mysig helg vi har haft! Västkusten visade upp en något blåsig men idag i alla fall solig sida. Sovit nästan till kl 10 båda morgnarna...! Det är så tyst ute på landet...
Igår var vi i Lysekil och handlade lite. Sedan jobbade vi faktiskt flitigt båda två med våra respektive skolarbeten. Efter det så blev det lite pyssel med scrapping av lite kort. Roligt! Något jag inte har prövat på tidigare men jag tror jag fick lite blodad tand. Jag köpte ju en hel massa scrapbooking-prylar för snart 2 år sedan men jag har fortfarande inte packat upp dem ut påsen. Jag tror det är dags nu...
Vi har ätit gott i form av skaldjur
Hittade mycket "fina" svampar alldeles utanför dörren
Elliot var också med och vilade upp sig lite...

Inga kommentarer: