onsdag 24 september 2008

Effektivitet

Mycket av innehållet i tentan som jag arbetar på just nu handlar om effektivitet och hur man kan mäta det. Undrar hur jag ska göra för att mäta min egen effektivitet...?
I morse stannade jag kvar en stund på förskolan och pysslade lite med hemsidan tillsammans med M. Den blir jättefin men är inte riktigt klar än... Uppdatering av texter och lägga in lite nya fina bilder är vad som återstår sedan ska jag länka till den så att ni som inte hittat dit än hittar...
Åkte sedan hem och arbetade effektivt (?) med tentan en stund innan jag hämtade Alice.
Strålande väder idag med... Härligt!
Vi stannade till i Stadsparken och "grejade" lite. Elliot var också med men tyvärr så gillar han ju inte att inte vara i centrum så han var faktiskt mest till "besvär". Lilla Älsklingen!
Alice i Stadsparken
Elliot var nöjd när han fick gå lös och rota lite...
Sedan blev vi hembjudna till M & J på äppelkaka och vaniljsås. Mmmm.... Där fick Elliot vara i centrum för M´s stora "barn" tyckte han var SÅ SÖÖÖT...!

Inga kommentarer: