tisdag 5 augusti 2008

Väldigt tomt!!!

Åhh vad vi saknar de små...
Det känns så konstigt att inte ha dem hemma. Jag vet att de båda har det så bra man bara kan ha men ändå...
Som sig bör har jag dock utnyttjat tillfället och haft lite "egen tid"
Igår shoppade jag lite med vännen M på A6, sedan åt vi lite mat för att avsluta med "lite" godis och bio!

Filmen var verkligen jättebra och rekommenderas varmt till alla!! Jag såg musikalen på Broadway i New York med min mamma för drygt tre år sedan och den var också helt underbar. Alla i publiken stod upp och sjöng med och dansade. I går på filmen fick man nästan samma känsla men jag vet inte om jag hade vågat ställa mig upp och dansa eftersom vi satt längst fram (med en stel nacke idag som påföljd). Det är ju ganska osvenskt att göra så. Min vän M föreslog en Bag in Box att smutta ur under filmen, då hade det nog dansats mer...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

HE he Tur du inte länkade till mig :) Kram Maria