lördag 14 juni 2008

Oj oj...

Det var väldigt många dagar sedan jag uppdaterade... Jag får "skylla" på att jag har börjat jobba nu och det är så mycket nya saker att hålla i huvudet om dagarna att jag är helt slut på kvällarna...
I torsdags tog vi oss samman och gick ner och åt middag på piren...
Vad vill Alice ha för mat? -Pizza!! (såklart...)
Jättetrevligt och god mat så klart men när jag kom hem så somnade jag i soffan på två röda. När jag vaknade till så tittade jag på klockan och sa -Herregud Alice måste gå och lägga sig!! Fast det hade hon ju gjort med hjälp av pappa för två timmar sedan... snacka om frånvarande...
Nu på förmiddagen har vi städat hela lägenheten och tvättat... Vi har varit i stugan de tre senaste helgerna så det såg ut som ... här hemma.
Ikväll blir det fotboll igen. Det gick ju bra sist så vi får väl hoppas...! Vi är verkligen glada över att det är den tidiga matchen denna gång för annars hade det inte funnits en chans att vi skulle kunna hålla oss vakna. Vi är dessutom bortbjudna för att se matchen och det är ju ganska pinsamt att somna i någon annans soffa (även om det hänt vid mer än ett tillfälle...)

Inga kommentarer: