tisdag 27 maj 2008

Tentadags

Imorgon förmiddag är det äntligen dags för tentan som jag även idag har suttit inne hela dagen och pluggat till. Ska bli så skönt att få den ur vägen så att jag kan börja med nästa...
När jag hade hämtat A så tog vi en promenad med Elliot och köpte lite godsaker till honom i hopp att han sedan skulle följa med frivilligt till parken och ligga i gräset och smaska på det medans A gungade och grävde men jag fick som vanligt nästan släpa dit honom och väl där så var han inte intresserad av det vi hade köpt utan bara gnällde hysteriskt och drog i kopplet så det var bra att gå hem igen.
Som tur var motsatte sig inte lilla fröken detta arrangemang.
Skönt!För det var fullt med mammor, pappor och barn i parken och det känns ju mindre roligt när alla stirrar på en och undrar varför man nästan försöker ta livet av sin unge.. (det låter ju nästan så när det inte blir som fröken har tänkt sig...)
Nu ska jag bara repetera allt en sista gång och sedan blir det det allra nyaste Grey´s Anatomy avsnittet som jag laddat ner och lagt på min mobil för att titta på i sängen...
Skönt att vara själv ibland kanske...

Inga kommentarer: