torsdag 24 april 2008

Vårbilder

Jag gillar att fotografera men jag gör det hellre än bra... Tyvärr har jag ingen "riktig" fin kamera men min mobiltelefon är faktiskt inte så dum den heller... Idag var Alice "vårklädd" och ute på gården när jag kom för att hämta henne på dagis. SÅ söt..! Annars så är det nästan svårt att se vilket barn som är vilket när alla är så påbyltade med overaller och tjocka mössor.

Kvällspromenad med lek på stranden i solnedgången.

Imorgon är det sista dagen på min 5 veckor långa praktikperiod på utbildningen till vårdadministratör... Sedan blir det skolbänken igen... V. 23 slutar terminen och sedan börjar jag mitt sommarjobb v. 24 och jobbar HELA sommaren. Så till er som har semester kan jag bara säga GRATTIS!! Det kommer med 100% säkerhet att bli en kanonfin sommar...

Inga kommentarer: